TORSDAGKVÄLL

Godkväll! 
Imorses vaknade jag upp ensam i mitt stora hus med ont i magen. Inte nog med att Felicia åkte inatt så är både mamma och pappa bortresta, jag som hatar att vara själv. Men jag har trots allt detta depp haft en bra dag. Jag började dagen med en riktig långfrukost i soffan framför missade avsnitt av biggest loser. Hela förmiddagen satt jag och gjorde det sista på min lilla läxa innan jag åkte in till högskolan för mitt sista möte med studie-och yrkesvägledaren. Direkt efter mötet åkte jag till arenan och simmade 2000 meter. Resten av eftermiddagen har jag fixat och plockat här hemma och slutligen gjort en jättegod middag då jag fick David på middagsbesök ikväll. Lax, quinoa, rom-sås och sallad blev det! Senare under kvällen kom även Pontus och vi har haft en så mysig kväll med popcorn och prat. Nu har jag och David bäddat ner oss i sängen för att sova. Han ska upp tidigt och jobba imorgon med jag är ledig så jag ska självklart unna mig en sovmorgon! Godnatt allihop❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0