FREDAG

Godkväll! 
Jag har precis krupit ner i sängen efter en så fin och bra dag. Jag vaknade upp pigg och redo för första träningspasset på över två veckor, så efter frukost plockade jag fram vikter och pilatesboll och brände av ett ordentligt styrkepass här hemma. Det lär kännas i kroppen imorgon. Efter lunch åkte jag, David och Pontus till Hjo där vi åt en glass i hamnen och sen åkte vi och spelade äventyrsminigolf. Ikväll har vi gjort hemmagjorda pizzor, tagit en kvällspromenad och myst vid vår kära Sjötorpasjö, sett den underbara filmen "the notebook" och legat ute och tittat på stjärnorna. Nu ska jag släcka lampan och sova helt själv i mitt stora hus, det är det värsta jag vet. Men jag antar att det är lika bra att träna inför framtiden då jag ändå måste vänja mig bort vid att ha mamma och pappa vägg i vägg. 
Hoppas alla har haft en lika fin fredag som jag har haft. Godnatt❤️







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0