FREDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en så fin och bra fredag, trots att jag inte har fått gå på helg eller känt en enda fredagskänsla i kroppen. Jobbdagen bara rusade förbi och när jag kom hem bytte jag direkt om till träningskläder, ställde mig på löpbandet och sprang i 1 timma. Efter träningen satt det så fint med grillat till middag och Pontus stod för den ultimata efterrätten, grillad annanas och glass. Senare ikväll kom även mina fina vänner Anna, Fredrik och Karin till oss för fredagsmys, prat, lekar, grillad marsmallows och väldigt mycket annat gott. Nu ringer min klocka om 5,5 timmar så nu måste jag verkligen sova, men det är helt klart värt att offra ett par timmar sömn för en mysig kväll med sina vänner! Godnatt❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0