FREDAG

Hej! 
Jag ligger just nu helt utslagen i soffan och försöker hitta lite nya krafter efter denna hektiska dag.
Trots att jag vaknade upp med mitt hemska halsont gav jag mig ut på en morgonpromenad i det underbara vädret. Jag kände att jag var tvungen att gå min fina favoritrunda en sista gång och ta in allt riktig ordentligt, jag vet ju faktiskt inte om jag kommer gå där något mer i framtiden. Resten av dagen har bara bestått av flyttjobb. Packat det sista, kört lådor fram och tillbaka, burit upp och ner och allt vad det är. Än är vi inte klara men en liten paus tyckte jag faktiskt att jag var värd. Ikväll ska jag i alla fall fly allt flyttstök och gå ut och äta på matfestivalen. Det brukar alltid vara lika mysigt! Jag måste dock komma i säng i hyfsad tid ikväll för imorgon ska jag jobba 07.00. 
Ha en fin fredag allihop! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0