LÖRDAG

Hej fina lördag!
Idag började jag dagen på absolut bästa sätt, med en svettig löprunda på 6 km. Så otroligt skönt att komma igång igen! Jag har haft en lång och skön morgon i soffan och nu väntar jag in P&D för en sväng in till stan. Vi tänkte uträtta ett par ärenden och sätta oss på rådhusets uteservering och njuta av det fina vädret en stund. Ikväll är det utgång som gäller. När man har haft en tråkig jobbhelg innan blir man alltid extra sugen på att få dansa av sig all energi när man äntligen är ledig. Det är dessutom första utgången tillsammans med mina bästa vänner på väldigt väldigt lång tid så det kan nog inte bli annat än en lyckad kväll. Ha en fin lördag allihop, det ska jag ha! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0