LÖRDAG

Hej! 
Jag sitter just nu på frukostrasten på jobbet och försöker samla lite ny energi till min stackars trötta kropp. Igårkväll när jag kom hem hade jag fått feber och mådde inte bra alls. Men det suger att förlora så mycket pengar som helgpassen faktiskt ger så jag kämpade mig till jobbet idag ändå. Jag känner mig i alla fall lite bättre så jag ska nog överleva dagen. I eftermiddag måste jag självklart fortsätta med allt flyttjobb (vi sov första natten i lägenheten igår, det var så mysigt!) och ikväll hade vi tänkt oss en utgång jag och mina vänner. Så jag håller alla mina tummar och tår för att inte bli sämre, för den här helgen har jag sett fram emot länge! 
Ha en fin lördag allihop. Puss❤️

En ynka bild från igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0