LÖRDAG

God förmiddag! 
Efter i alla fall två dagar av mycket ta-hand-om-mig-själv-tid och 10 sköna timmars sömn inatt vaknade jag upp utan halsont. Det var i alla fall bra mycket bättre än tidigare! Så med den lyckan i kroppen snörade jag på mig skorna och började min dag med en lugn morgonpromenad på 7 km. Det går knappt att beskriva känslan av att äntligen få röra på sig lite igen, efter hela 12 stillasittande  dagar. 
Efter en lång dusch gjorde jag iordning en mega-brunch som jag avnjöt på altanen och nu ligger jag ute i solstolen en stund innan jag måste gå in och göra mig iordning. En lördagskväll på jobbet väntar och jag hade gjort nästan vad som helst för att få spendera den med mina vänner istället. Jag vill ut och dansa, ha kul och bara va! Men man får tänka pengar och se fram emot nästa vecka då jag är långledig! 
Ha en fin lördag och roa er lite åt mig. Puss❤️

Rena vitaminbomben som förhoppningsvis gör mig helt frisk så snabbt som möjligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0