MÅNDAG

Hej lediga fina måndag! 
Att få gå på helg/ledighet när alla andra precis har börjat sin långa jobbvecka, känns faktiskt alltid lite extra skönt. Jag hade dessutom turen att mina bästa vänner också var lediga så jag har sluppit vara själv på min lediga måndag. Jag vaknade 09.10 och 09.20 var träningskläderna på och jag gav mig ut på en löprunda. En blöt men skön runda på 7 km blev det. Efter dusch och frukost åkte vi hem till Hanna som bjöd på förmiddagsfika. Vi åt hennes goda chokladtårta som hon hade bakat och satt och pratade i nästan tre timmar om livet och framtiden. Så himla mysigt och välbehövligt! Jag har precis varit hemma hos David en sväng för lite kvalitetstid innan han åkte till Göteborg. Idag flyttar han dit på riktigt, för imorgon börjar hans nya liv som student. 
Jag ska alldeles strax försöka rycka upp mig från soffan och börja hjälpa mamma med flyttpackningen här hemma och ikväll kommer mina vänner hit för måndagsmys. Både Idol och Paradise Hotel har ju premiär idag, och även om jag egentligen inte vill erkänna det så är jag så jäkla förväntansfull. 
En väldigt fin och bra ledig dag har jag haft hittills, och att jag bara jobbar två pass denna vecka och har en så fin ledig helg framför mig gör mig så glad! 
Puss❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0