ONSDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en så bra dag, och att jag dessutom har gått på två dagars ledigt igen gör ju inte det hela sämre direkt. Jag har jobbat 7-16 och när jag kom hem var det bara att sätta igång med allt flyttstök. Jag har kanske inte ens nämnt att vi ska flytta in i en lägenhet i stan, där vi ska bo tills vi hittat ett hus vi verkligen vill ha (eller snarare mina föräldrar, eftersom jag själv börjar känna mig rätt redo för att röra på mig och lämna mamma och pappa-tryggheten). Så igår fick vi börja flytta in i vår lägenhet som ligger centralt i Skövde, men första natten vi sover där blir på fredag. Det börjar verkligen kännas att det är på riktigt nu, att jag ska lämna mitt älskade barndomshem. Imorses slog det mig så plötsligt, att jag var nära på att börja gråta. 
Så i och med allt detta har jag spenderat eftermiddagen en stund i lägenheten, som jag faktiskt såg för första gången idag. Efter detta åkte jag och Felicia hem till Hanna där vi har spenderat kvällen på bästa sätt. Kak-ost-och kex-kalas, idol, PH och väldigt mycket mys har denna fina onsdagskväll bjudit på. Nu ska det bli så skönt att få sova och dessutom slippa sätta klockan så hemskt tidigt som idag. Godnatt!❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0