ONSDAG-TORSDAG

Hej! 
Jag är precis hemkommen efter en så fin och bra liten vistelse i Göteborg. Vi spenderade gårdagen på stan, strosade omkring och fikade innan vi handlade och gick hem till Davids lägenhet och lagade middag. Senare under kvällen var vi inne i stan och lyssnade på när Daniel Adams-Ray spelade och sen avslutade vi kvällen och natten i Davids kök med väldigt mycket prat och mys. 
Idag har vi sovit ut länge och efter frukosten begav vi oss återigen ut på Göteborgs gator för lite shopping och lunch innan bilen rullade hem till Skövde igen efter en lunch. 
Nu har jag precis ätit middag tillsammans med min familj och om en liten stund ska jag åka in till stan för en kvällsfika med mina fina vänner. Ett bra avslut på min ledighet, då jag återigen börjar jobba imorgon. Men det ser ut att bli en väldigt fin helg ändå så jag ska nog överleva. Puss!❤️

Här kommer ett gäng väldigt dåliga mobilbilder:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0