ONSDAG

Hej!
Vilken skön ledig dag jag har haft idag. Börjat dagen med en underbar sovmorgon följt av en riktig långfrukost i soffan, lunchat med min fina vän Towe, strosat runt på stan, fikat hos morfar, gjort mamma och pappa glada genom att städa så gott som det går i vårt flyttkaos här hemma och nu har jag precis avnjutit en god middag tillsammans med mina päron i kvällssolen. Fått precis lagom mycket gjort utan att stressa det minsta! 
Inatt kommer mina två bästa vänner hem, jag kan knappt förstå vart tiden tog vägen. Så nu vill jag bara att det ska bli torsdag så jag får krama om mina två favoritkillar igen. 

Nu ska jag bjuda på ett par bilder från dagen och sen ska jag ställa mig i köket och göra en liten efterrätt så här lagom efter maten! PUSS❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0