SÖNDAG

Godkväll!
Igår hade jag inte tid för något skrivande här. Jag jobbade 7-15, tog en lång powernap innan utgång stod på schemat för kvällen. Det var sista gången vi förfestade hemma hos mig och Felicia, i vårt kära uterum. Lite sorgligt faktiskt, så svårt att förstå att jag ska lämna mitt älskade hus om 2,5 vecka. 
Idag har jag haft en mysig morgon och förmiddag tillsammans med mina vänner, innan jag åkte till jobbet vid två-tiden. Jag sitter just nu på min kvällsrast men ska alldeles strax sätta igång och jobba igen. Att jobba en söndagskväll känns rätt okej när jag är ledig imorgon och på tisdag. Ingen söndagsångest för mig inte, för ikväll är det min tur att gå på helg! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0