SÖNDAG

Godkväll!
Igår hade jag en så himla bra och rolig kväll. Jag fick umgås med mina allra bästa vänner och dansa precis hela kvällen och natten på husaren. En sån där kväll som bara rusade förbi och som man bara inte vill ska ta slut. 
Imorses vaknade jag upp helt stum. Att gå ut med världens förkylning gjorde mig ju inte friskare direkt, så idag är min hals värre än någonsin och jag har verkligen ingen röst kvar. Jag fick tyvärr sjukanmäla mig från jobbet, det är ju inte så lätt att ta hand om patienter när jag inte kan prata. Sjukt sega pengar att gå miste om men det är tyvärr inte mycket att göra åt. Men jag har i alla fall haft en mysig söndag tillsammans med Pontus, Karin och Felicia. Vi har haft en sån där riktig slappedag, ätit pizza och gjort nästan ingen nytta alls.
Nu ska jag samla på mig många timmars sömn så jag förhoppningsvis får tillbaka min röst och blir frisk någon gång. Jag vägrar stanna hemma från jobbet imorgon med. 
Hoppas alla har haft en lika fin helg som jag har haft! Godnatt❤️


Jag tog tråkigt nog inte en enda bild igår, så vi får nöja oss med en på dagens goda pizza-lunch. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0