TISDAG

Godkväll! 
Efter bara två jobbpass har jag nu återigen gått på lite ledighet, onsdag-torsdag. Det gäller att ta vara på dessa två dagar då jag jobbar hela helgen. 
Idag har jag i alla fall haft en väldig bra dag. Jag har jobbat 7-16 och direkt när jag hade slutat åkte jag till gymmet. Det blev ett Easyline-pass följt av ett CXworx-pass och efter två veckor utan träning kände jag mig verkligen svagare än nånsin. Så jäkla tråkigt att man ramlar tillbaka så många steg bara för att man blir sjuk. Men det är bara att ta nya tag helt enkelt!
Jag hann bara hem för att duscha och slänga i mig lite middag innan jag åkte hem till min kära vän Natalie, som hade gjort det så mysigt och dukat upp med massor gott. En som vanligt väldigt fin och mysig kväll, precis som vi alltid har ihop. Nu måste jag släcka lampan och sova för imorgon ska jag hinna både träna, besöka tandläkaren och packa innan tåget mot Göteborg går vid lunchtid. Godnatt!❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0