TISDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en så mysig och bra dag. Jag vaknade upp till ljudet av spöregn och njöt av vetskapen om att kunna ligga kvar precis hur länge jag ville. Jag tog vara på min lediga morgon med en lång och god frukost nerbäddad i sängen. Under dagen kom Pontus till mig och Felicia och vi har haft världens mysdag nerbäddade i soffan framför en skräckfilm. 
Ikväll har jag varit på gymmet och svettats. Det blev 40 minuter tunga intervaller på löpbandet följt av ett CXWORX-pass. Att få sätta sig i soffan nyduschad och äta en god kvällsmat efter ett bra träningspass är ju det bästa som finns. Nu är det Paradise Hotel på teven som jag självklart inte missar och sen ska jag hoppa i säng så jag är pigg och redo för jobb imorgon! Puss och godnatt❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0