TISDAG

Godkväll!
Efter fem dagar fyllda med jobb gick jag idag på min efterlängtade lång-ledighet, onsdag-söndag. Så skönt och välbehövligt! Detta firades in med min traditionella efter-jobbet-powernap följt av en mysig kvällsfika på Pims tillsammans med Alexandra och sen vidare till Rådhuset för ännu en fika tillsammans med Felicia, Anna och Emil. Nu ligger jag skönt nerbäddad i min säng och njuter av vetskapen om att jag slipper gå upp klockan fem imorgon. Jag behöver verkligen all sömn jag kan få. Jag vill så gärna sluta tjata om min förbannade hals men nu har den blivit ännu sämre. Jag blir snart galen, jag vill bara krypa ur min egen kropp. Men sömn ska ju i alla fall vara viktigt när man är sjuk så det ska jag se till att få nu. Godnatt!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0