TOR-FRE-LÖR-SÖN

Hej!
Nu var det ett par dagar sen jag tittade in här, jag har haft så fullt upp med att njuta av min underbara ledighet. Men jag ska självklart dela med mig av varenda dag som missats! 
Torsdagen bestod av jobb, gym och myskväll med Pontus. I fredags hann jag med en löprunda och lite flyttpackning innan jag lämnade Skövde för en helg i Vallda tillsammans med Felicia, Pontus, Karin och Rasmus. Vi har haft så himla bra dagar, precis som alltid i Karins sommarstuga. Vi kom  fram vid sju-tiden och hann mest köpa med oss thai-mat hem, åka ner till havet en sväng och mysa resten av kvällen med massor godis och kortspel. I lördags spenderade vi hela dagen på Liseberg. Tyvärr var vi inte de enda som ville åka karuseller den dagen så det var väldigt mycket folk och långa köer vilket slutade med att vi bara hann åka sisådär 6-7 åk på hela dagen. Men vi var rätt nöjda ändå! Under kvällen hade vi en liten kräftskiva och satt precis som i fredags och pratade, spelade spel, åt alldeles för mycket gott och myste hela kvällen. Idag har vi varit en sväng på Freeport, Kungsmässan, Lager 157 och slutligen IKEA innan bilen rullade hem till Skövde igen. Det tar alltid emot lite när en så fin helg som man sett fram emot länge tar slut. Men jag är faktiskt ledig även imorgon så jag ska inte klaga! 
Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har haft. Puss❤️

Här kommer ett gäng, som vanligt, ganska dåliga mobilbilder:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0