TORSDAG

Hej!
Idag vaknade jag upp på sämsta tänkbara sätt, med en igentjock hals och täppt näsa. Jag som äntligen hade blivit frisk från min förra långvariga förkylning klarade mig inte länge innan det kom tillbaka igen. Jag blir så trött. Men det ska inte få förstöra min fina helg jag har framför mig och idag har jag haft en bra dag så lite halsont har inte fått hindra! 
Jag har haft en väldigt hektisk och ansträngande dag då jag, Pontus och Felicia har kört flyttlådor från vårt hus till lägenheten, och sprungit upp och ner med detta hela dagen. Då vill jag påpeka att vi bor på fjärde våningen utan hiss, så det har varit som rena träningspasset. Bortsett från allt flyttjobb så hann vi även med att belöna oss själva med en helt underbart god lunch på Gräddhyllan. 
Ikväll har jag lämnat allt flyttstök och träffat mina fina vän Towe, som sorgligt nog flyttar till Norge på söndag. Men vi har i alla fall haft en så mysig kväll som började med en fika på Pims följt av ett biobesök. Vi såg 2:an av "The Purge" som var hur grym som helst!
Nu ligger jag nerbäddad i min säng och ska precis sova min sista natt här i mitt älskade rum och barndomshem. Jag kan inte ens beskriva hur jäkla sorgligt det känns. Att lämna en så stor trygghet. Så nu ska jag ta vara på mina sista timmar innan klockan ringer och flyttgubbarna kommer tidigt imorgonbitti.
Godnatt!❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0