TORSDAG

Godkväll!
Åh vilken bra dag jag har haft idag, allt tack vare mina två absolut bästa vänner på jorden. Jag kan inte ens beskriva hur glad jag är att dom är hemma. 
Jag ägnade hela morgonen åt att fixa och dona inför en brunch som jag lovat dom sen lång tid tillbaka. Pannkakor, grädde, sylt, nutella, nybakat bröd, ägg, pålägg, marmelad, skagenröra, frukt och juice stod på bordet och efter en lång tid av ätande och prat var vi mätta och nöjda. Under eftermiddagen åkte vi upp till berget och gick en promenad och sen åkte jag hem till mig och lagade middag till min familj, enchiladas blev det! 
Ikväll har jag haft världens bästa och finaste kväll tillsammans med Pontus. Vi har suttit vid sjön, ätit gott, pratat om livet i timmar och legat och tittat på stjärnorna enda in på natten. En sån kväll man inte vill ska ta slut. 
Men nu är klockan mycket och det är dax för mig att släcka lampan och sova. Idag är första dagen utan halsont så imorgon hoppas jag på att kunna börja dagen med en promenad om det håller i sig. Godnatt❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0