FREDAG

Hej! 
Jag har precis satt mig på tåget till Göteborg, där jag ska spendera helgen med min Pontus. Jag vaknade av mig själv redan klockan åtta imorses och åt en stor och god frukost i lugn och ro. Klockan tio var jag på gymmet och svettades. Det var så skönt att ta ut sig riktigt ordentligt med intervaller och styrketräning efter en vecka med förkylning och därav alldeles för lite träning. Efter träningen hann jag bara duscha, äta lunch och packa innan jag var tvungen att gå till stationen. 
Ikväll hade vi tänkt gå ut och äta och gå på Jul på Liseberg vilket jag har sett fram emot så himla länge, men nu har det varnats om storm ikväll så vi får se om det blir något med det. 
Hoppas alla får en mysigt fredag, det ska jag ha oavsett om det blir Liseberg eller hemmamys! Puss❤️

För första gången i mitt liv har jag verkligen lyckats med fudge! Varenda gång jag har gjort det har det blivit fel eller dåligt på något sätt, men mina jordgubbs-marabou-fudge jag gjorde igår blev verkligen perfekta och helt gudomligt goda!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0