JULAFTON, JULDAGEN & ANNANDAG JUL

Hej! 
Då var dagen vi alla väntat på så länge över och tiden har bara sprungit förbi lika fort som vanligt. Men jag har haft en underbar jul med mängder av god mat, julgodis, julklappar, Kalle anka, spel, tävlingar, skratt och väldigt mycket mys. Igår firade vi juldagen med en riktigt fin och rolig förfest tillsammans med mina bästa vänner innan vi intog dansgolvet resten av kvällen och natten. En väldigt lyckad kväll! 
Idag har jag myst med Pontus och inte rört mig många meter. Men i eftermiddags träffade vi våra fina vänner Karin, David och Jonna för varsin pizza och mys hemma hos Karin. Nu har vi mellanlandat hemma hos Pontus men snart ska vi åka hem till mig för att fredagsmysa med min familj. Imorgonbitti lämnar jag och Pontus Skövde för att spendera dagarna innan nyår i Göteborg följt av Skåne. Det ska bli så mysigt att komma bort till Pontus sommarstuga och bara va! 
Hoppas ni har haft en lika fin jul som jag har haft. Jag tog tråkigt nog alldeles för lite bilder men jag tänkte i alla fall bjuda på de fåtal bilder jag ändå lyckades få till! Puss❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0