LÖRDAG

Godkväll! 
Idag lämnade jag och Pontus Skövde vid halv elva-tiden och åkte till Göteborg. Det känns som att det var längesen jag var där trots att det bara var en dryg vecka sen sist. Jag har saknat Göteborg och Pontus lägenhet, där trivs jag så bra. Idag har vi i alla fall haft en hel-dag på stan. Det blev en hel del lyckad rea-shopping och jag är så nöjd och glad över mina fynd! Vi var inte hemma förens sex-tiden, med trötta kroppar och onda fötter. Så resten av kvällen har vi rört oss minsta möjliga och bara myst. Vi lagade en god lax-middag och har sen legat nerbäddade i soffan framför en riktigt bra och spännande skräckfilm. Nu ska vi krypa ner i sängen och titta på filmen "Frost" som jag så länge velat se! 
Godnatt❤️

Har bara lyckats få till en bild på vår goda thai-lunch idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0