LÖRDAG-SÖNDAG

Hej! 
Dagarna bara springer förbi och jag har haft en så fin helg. Igår hade jag en mysig lördagsmorgon tillsammans med Pontus och hans familj innan jag åkte in till gymmet. Det blev ett jobbigt och skönt intervall- och styrkepass. Under eftermiddagen var vi hemma hos Pontus kusiner där det firades mini-jul med tomtegröt och julskinks-smörgås, så himla efterlängtat. Under kvällen var jag, Pontus och Fredrik på bio och såg tredje delen av "Hungergames" som var lika bra som alla andra. 
Idag är det fjärde advent och jag har haft en riktig mysdag. Efter lunch åkte jag, Pontus och hans mamma Sofia hem till hans mormor och morfar på en mysig fika. Ikväll har vi varit hemma hos mig och haft lite mini-jul, ätit middag, druckit glögg och ätit julgodis. Nu ska vi krypa ner i sängen och somna till en film. Imorgon ska jag tacka nej till allt jobb och ha en riktig fixardag. Eftersom jag jobbar hela tisdagen så får jag se till att hinna med allt jag måste hjälpa till med imorgon! 
Hoppas alla har haft en lika fin helg som jag har haft. Puss!❤️

Gav detta till Pontus fina mormor och morfar i julklapp. Mina två favorit-fudge med smak av vit choklad och daim. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0