LÖRDAG

God förmiddag! 
Igår var vädret inte alls på vår sida, så vi hoppade över Liseberg. Men jag hade en så mysig och bra fredag ändå så det var inga ledsna miner för det! När jag kom fram gick vi till ett mysigt fik där vi blev sittande en lång stund. Efter lite småtittande i några affärer åkte vi hem till Pontus där vi lagade en god middag och fredagsmyste sen till en film resten av kvällen. 
Idag vaknade jag redan klockan sju och kunde verkligen inte somna om. Så jag gick upp för att baka frukost-frallor som tyvärr inte blev alls som jag tänkt mig. Jag slängde ihop en våffelsmet och dukade fram frukost tills Pontus vaknade. Nu ska vi snart åka in till stan för att köpa julklappar, äta lunch och sen gå på teater på Göteborgsoperan som min pappa har arrangerat. Efter det ska mamma följa med hem till Pontus på en fika, hon nämligen inte sett hans lägenhet än. 
Ikväll ska vi göra ett nytt försök och gå på Jul på Liseberg. Vädret ser bra mycket bättre ut idag så vi håller våra tummar! 
Ha en fin lördag allihop, det ska jag ha. Puss❤️

Ett par, i vanlig ordning, dåliga mobilbilder från igår och idag: 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0