MÅNDAG

Hej! 
Tänk att det bara är två ynka dagar till jul idag. Jag som är upptagen hela morgongondagen har haft en hel del att stå i idag. Jag har spenderat dagen på stan där alla julklappar som jag skjutit upp alldeles för länge har inhandlats. I eftermiddags åkte jag och mina päron till sjukhuset för att hälsa på morfar som tyvärr blivit inlagd lagom till jul. När vi kom hem ställde jag mig i köket för att göra köttbullar och när jag ändå var i farten bakade jag kladdkakemuffins med pepparkaks-dumle i som jag tänkte bjuda mina kollegor på imorgon. Jag har även hunnit träffa Alexandra ikväll för lite måndagsmys och fix inför vår resa. 
Nu ligger jag äntligen nerbäddad i sängen trots att klockan inte hunnit bli tio. Jag ska ju trots allt upp 05.30 imorgon så det känns skönt att man för en gång skull lyckas komma i säng i tid innan en lång jobbdag. Så nu ska jag släcka lampan och sova! Godnatt!❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0