MÅNDAG

Godkväll! 
Min oplanerade måndag slutade tillslut väldigt bra, då jag vaknade av att samma förskola som jag jobbade på förra veckan, ringde och frågade om jag kunde jobba, vilket jag naturligtvis kunde. Så jag har alltså jobbat 8.45-16.45 idag och det har gått fort och jättebra. Ikväll har jag legat nerbäddad i soffan och gjort minsta möjliga innan jag träffade Alexandra för ett besök på Skövdes vaccinationscentrum.  Så nu är vi 850 kr fattigare men två vaccinationsskydd rikare, så vi förhoppningsvis kan slappna av och slippa bli sjuka när vi är i Asien. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och tittar på PH innan jag ska sova. Jag hann bara sova ca 6 timmar i natt så jag är dödstrött. Om inget jobb ringer imorgon ska jag följa med mina päron till Alingsås för att gå på en visning för ett hus de är intresserade av vilket ska bli spännande! 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan, det har jag! Puss❤️

I brist på nya bilder får en gammal snap-bild på min älskling pryda bloggen idag: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0