ONSDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en så bra dag och det är med ett stort leende jag kryper ner i sängen helt slut i kroppen. Idag jobbade jag på förskolan som jag själv gick på när jag var liten, och det var så otroligt kul och mysigt att vara där igen. Alla mina gamla fröknar var så glada att se mig och alla bemötte mig på ett så otroligt trevligt och bra sätt. Barnen var så fina allihop och vi har dessutom haft en riktig mysdag med julfirande och julbord till lunch.
Efter en jobbdag från 09.00 till 17.00 hann jag bara hem för att slänga i mig lite mellanmål innan jag och pappa åkte till arenan för att simma. Det var så jobbigt och skönt för hela kroppen och efter 2000 meter var jag nöjd. Ikväll har jag bara njutit av att ligga i soffan och nu har jag äntligen bäddat ner mig i sängen i väntan på finalen av PH. Efter det måste jag sova för imorgon har jag fullt upp, och jag ska börja med ett efterlängtat besök hos frisören klockan nio. 
Godnatt och puss!❤️


Kommentarer
Postat av: Din andra hälft

Den finaste på jorden. Nu kan jag somna gott med detta på min näthinna!

2014-12-18 @ 02:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0