ONSDAG

Hej! 
Idag hade jag en dag full av planer framför mig, men imorses 07.30 blev jag väckt av att en förskola ringde och ville att jag skulle jobba, så alla mina planer fick helt enkelt skjutas upp till en annan dag. Det var en förskola som ligger precis bredvid min lägenhet och jag jobbade i hela nio timmar, 9-18. Jag fick alltså stänga på förskolan, trots att jag aldrig varit där förut, vilket var lite småläskigt. Men det gick jättebra och dagen i sig rullade på bra den med. Ikväll har jag stått i köket och bakat "pepparkaks-snittar". Jag tycker vanliga pepparkakor är så himla tråkiga, men dessa blev helt underbara! Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på BB och PH innan läggdags! Imorgon väntar ett kvällspass på KSS som jag ser jättemycket fram emot. 
Hoppas ni har haft en fin onsdag! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0