SÖN-MÅN-TIS-ONS

Hej! 
Nu har flera dagar passerat utan ett enda litet inlägg här på min kära blogg. Men som jag skrev senast skulle jag spendera ett par dagar i Skåne och har därför inte haft någon tid över. Men jag ska naturligtvis inte låta er gå miste om något, så jag drar allt från början.
I söndags hann jag och Pontus avverka ett pass på gymmet innan hans familj tillsammans med mormor och morfar kom vid två-tiden. Vi fikade en snabbis innan vi satte oss i bilarna mot Skåne. Vid sex-tiden var vi framme och kvällen bestod av ost- vin och kex-kväll följt av prat och kort-spel i timmar. I måndags hade vi en shoppingdag på Väla följt av Ikea och en liten tur till Höganäs. Under kvällen blev det precis som kvällen innan, en god middag följt av väldigt mycket prat, skratt och kortspel. I tisdags, eller igår, började vår mysiga Skåne-vistelse lida mot sitt slut, men innan hemfärd hann vi med en kall och skön morgonpromenad följt av en helt underbar brunch. Jag och Pontus var hemma i Göteborg vid tre-tiden och hann mest packa upp, gå och handla, göra oss fräscha och slutligen göra middag innan vår fina vän David kom. Vi åt hemmagjorda hamburgare, tittade på film, åt godis och myste. En bättre tisdagskväll och avslut på året är svårt att få! 
Nu ligger jag som många gånger förr och väntar på att Pontus ska vakna. Det är sista dagen på 2014 och då gäller det ju att göra dagen till det bästa. Vi ska börja med pannkaksfrukost och under dagen har vi bara tänkt hinna träna och eventuellt ge oss ut på stan en snabbis. Ikväll ska vi fira in det nya året tillsammans med våra bästa vänner, hemma hos Emil som bjuder på tre-rätters middag. Jag är så förväntansfull och tror avslutet på 2014 och början på 2015 kommer bli grym. 
Nu ska jag gå upp och börja med pannkakorna! Ha en underbar dag allihop. Puss❤️

Precis som med bloggandet, så har jag heller inte varit så jätteflitig med kameran. Men här är i alla fall ett fåtal från de senaste dagarna:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0