SÖNDAG

Hej! 
Då börjar helgen lida mot sitt slut och det är som vanligt med lite vemod i kroppen jag sätter mig på tåget hem till Skövde igen, efter så fina dagar i Göteborg med min Pontus. Igårkväll var vädret helt på vår sida, så vi kunde äntligen åka till Liseberg. Det var första gången jag var där på vintern och det var så mysigt och fint överallt. Vi åt en god middag och strosade omkring bland massor ljus, musik och marknadsstånd. När vi var genomfrusna i kroppen åkte vi hem till Pontus, bäddade ner oss i soffan, tittade på film och åt godis. 
Idag har vi haft en lång mysmorgon, med frukost i soffan framför min favorit-julfilm, "tomten är far till alla barnen". Under dagen har vi varit på ett gym som ligger i Pontus lägenhetshus och tränat, och efter det hann jag bara duscha och äta lunch innan jag var tvungen att bege mig mot stationen. Ikväll ska jag äta middag hemma hos morfar och söndagsmysa med min familj, som ett fint avslut på helgen. Imorgon väntar jobb på Vasakullens förskola, där jag jobbade hela förra veckan, vilket ska bli kul och inte minst en bra start på veckan!
Hoppas ni har haft en lika fin helg som jag har haft. Puss!❤️

Bilder från igårkväll:








Och två från imorses:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0