SÖNDAGKVÄLL

Godkväll! 
Jag har avslutat helgen på bästa sätt, med en mysig söndagskväll tillsammans med mina bästa vänner. Nu ligger jag nerbäddad i sängen, med lite söndagsångest i kroppen, och deppar över att denna fina helg är över och att en vecka med inte ett enda planerat jobbpass väntar. Att ha en måndag framför sig med inga som helst planer låter kanske skönt för vissa men mest ångestfyllt för mig. Men det är inget att hänga läpp för nu, jag håller alla mina tummar för att något jobb ringer i alla fall någon dag i veckan. Nästa helg kommer bli helt underbar så jag ser fram emot det i alla fall! Hoppas ni har haft en fin helg. Puss och godnatt❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0