TISDAG

Hej! 
Imorses vaknade jag återigen upp av att mobilen ringde från samma förskola som tidigare, så idag har jag jobbat 09.00-14.30. Det blev alltså inget hus-tittande i Alingsås, men när man är timvikarie måste man ju ta allt jobb man får. Efter jobbet hann jag ta igen gårdagens BB och vila en stund innan jag åkte till gymmet. Det blev bara ett Easyline-pass och ett CXworx-pass, men som jag just nu ändå ångrar så mycket, då mitt halsont har kommit tillbaka. Jag är så vidrigt trött på att jämt vara förkyld. 
Jag har även hunnit mysa en stund med Alexandra ikväll och vi har bokat biljetter till Singapore som vi ska åka till efter att vi har varit i Thailand i tre veckor. Nu ligger jag som vanligt nerbäddad framför BB och PH innan läggdags! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0