TISDAG

Hej! 
Precis som igår har även denna dag gått i ett. Jag har jobbat 7-16 och direkt när jag hade slutat åkte jag till gymmet. Det blev 30 minuter kondition följt av ett GRIT Strength-pass, som kan ha varit ett av de jobbigaste pass jag varit på! 
Efter dusch, kvällsmat och vila i soffan ställde jag mig i köket och fixade med mitt julgodis som stått över natten och sen blev klockan plötsligt tio. Så nu ligger jag självklart och tittar på kvällens PH innan det är dax att sova. Imorgon ska jag jobba på en ny förskola, ingen mindre än den jag själv gick på när jag var liten, Montessori. Det ska bli så kul och jag är riktigt förväntansfull. 
Hoppas ni har haft en bra tisdag. Puss och godnatt!❤️


En gammal bild från i somras. Fy vad jag saknar att vara sommarblond när man nu mera ser grå och tråkig ut. Men på torsdag ska jag äntligen besöka frisören och bli lite fräsch igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0