TISDAG

Godkväll! 
Igår skulle jag haft en riktig ta-hand-om-mig-själv-dag, men jag hade istället en riktig heldag tillsammans med min pappa. Flera ärenden på stan och fika hos morfar hann vi med och det blev trots inget jobb en väldigt mysig måndag. Jag gick och la mig tidigt för att vara pigg idag när klockan ringde 05.20. Jag har jobbat 7-16 idag och det gick lika bra som vanligt. Åh vad jag har saknat att jobba på där, nu vill jag bara jobba hela tiden! Ikväll har jag varit på gymmet och kört ett lugnt men så himla skönt pass. Halsontet är borta så jag kunde inte låta bli att träna lite lätt idag. Det blev ett styrkepass med 45 minuter egen styrka följt av 30 minuter CXworx. Nu ligger jag nyduschad i soffan med kvällsmaten i magen och här tänker jag ligga kvar resten av kvällen. Imorgon ser det ut som att jag bli "ledig" men jag har mycket planerat så det ser jag bara fram emot! Hoppas ni har haft en fin tisdag, det har jag. Puss❤️

Just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0