TOR-FRE-LÖR-SÖN

Hej! 
Nu var det ett litet tag sen jag tittade in här, men jag har haft fullt upp de senaste dagarna så tiden har helt enkelt inte räckt till för någon blogg. I torsdags jobbade jag ett kvällspass på KSS och det var lika kul och gick lika bra som vanligt. I fredags tränade jag på gymmet, städade lägenheten, småshoppade på stan, träffade äntligen min Pontus som kom till Skövde, åt en underbar middag med familjen följt av idol-final-fredags-mys med mina fina vänner. I lördags var jag uppe tidigt eftersom Pontus skulle iväg på fotbollscup (en fotbollscup för att samla in pengar till musikhjälpen). Så under dagen var jag, Felicia och Karin och tittade när de spelade och under eftermiddagen stod jag i köket och bakade helt gudomligt goda saffransskorpor. Lördagskvällen spenderades hemma hos Pontus mormor och morfar på 70-årskalas för mormor Mona. En så otroligt fin och trevlig kväll med underbar mat och dryck, tårta, spel och väldigt mycket skratt. 
Idag har vi haft en riktig slappe-söndag och mest myst hela dagen. Nu sitter Pontus och pluggar och jag tänkte snart sätta mig och titta på något missat tv-program sålänge. Ikväll åker Pontus tillbaka till Göteborg igen men då får jag tack och lov ändå en mysig kväll då jag ska söndagsmysa med Karin, Felicia och David. Väldigt fint avslut på denna fina helg! Puss❤️

Bilder från i fredags:






Bilder från i lördags:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0