TORSDAG

Hej! 
Gårdagens sjuk-känslor berodde defenitivt på vaccinationssprutan, för idag mår jag prima ballerina igen! Jag har haft en bra dag på jobbet från 07.30 till 14.30 men när jag kom hem insåg jag att jag glömt min blånbok och nyckel i lägenheten. Så en hel jäkla timma fick jag sitta utelåst i trapphuset, så fruktansvärt kissenödig, innan min syster äntligen kom och räddade mig. I eftermiddag/kväll har jag och Felicia varit på stan en stund och småshoppat lite och ikväll har jag tittat ikapp missade avsnitt och bakat ytterligare en omgång fudge, denna gången med marabou-jordgubbs-smak. Gårdagens fudge-bak blev rena katastrofen då jag helt missuppfattade tid och temperatur när det skulle koka, men idag var det bara att göra och och göra rätt så nu står det förhoppningsvis lite bättre resultatet på kylning över natten. Nu ligger jag nerbäddad i min säng till finalen av Big brother som ett fint och inte minst spännande avslut på kvällen. Imorgon tackade jag faktiskt nej till jobb eftersom jag ska ta ett relativt tidigt tåg till min Pontus. Åh vad jag har längtat efter en hel helg med bara honom. Hoppas ni får en lika fin helg som jag kommer få! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0