FREDAG-LÖRDAG

Godmorgon! 
Jag hade tänkt skriva igår innan jag gick och la mig men jag somnade på soffan och vad därför alldeles för trött när jag gick och la mig. Jag hade i alla fall en jättebra och mysig fredag. Jag jobbade från 06.15 till 13.30 och efter lite efter-jobbet-vila åkte jag och mamma in till stan för att hämta resterande medlemmar i familjen och handla inför kvällen och helgen. Under kvällen hade jag fredagsmys med hela min familj (minus min bror som bor i Norge). Vi åt tacos, fruktsallad och tittade på en jättemysig film. Precis så en fredag ska se ut! 
Idag är jag uppe ganska tidigt för att köra Felicia till jobbet och samtidigt åka till gymmet. Jag tänkte köra ett styrkepass och se hur mycket jag klarar med mitt knä. Under dagen ska jag och mamma åka in till stan för att fixa det sista inför pappas födelsedag som är imorgon och ikväll ska jag träffa mina fina vänner för middag på rådhuset följt av bowling. Fin lördag! 
Nu ska jag äta frukost och göra mig redo för träning. Ha en bra dag allihop! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0