FREDAG

God morgon allihop! 
Jag börjar inte jobba förens halv nio men jag älskar att få sitta och njuta av min frukost länge så jag gick upp redan kvart i sju. På bordet framför mig har jag ställt en vas med tre chokladrosor som jag tänkte överraska min fina familj med idag när det är alla hjärtans dag. Så nu är det bara att vänta på att alla ska gå upp! 
Idag ska jag som sagt jobba. Jag är ju för tillfället timvikarie och blir alltså inringd när det behövs en vikarie. Jag har under senaste månaden varit en hel del på svärtagårdsskolan och har därför även fått testa på lärar-rollen. Det har varit jättekul men samtidigt väldigt svårt. Men denna vecka är jag tillbaka på min älskade gamla förskola som jag jobbade på hela hösten. Det är så skönt att komma till en arbetsplats där man känner sig helt trygg. Jag har jobbat där hela veckan så idag känns det underbart med fredag och helg. Jag ska inviga helgen och fira alla hjärtans dag med mina fina vänner. Vi ska fredagsmysa med tacopaj, ALLA möjliga godsaker man kan tänka sig och fortsätta vårt SAW-maraton vi har påbörjat helgerna innan. Det är när man har en så mysig och bra kväll att se fram emot som jobbdagen blir väldigt mycket lättare. Ha en fin fredag allihop! Puss❤️

Som vanligt väldigt dåliga mobilbilder..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0