LÖRDAG

Godmorgon! 
Jag vaknade upp en timma innan klockan var ställd och hade jätteont i magen, jag kände mig nästan bakis. Så går det när man äter alldeles för mycket gott kvällen innan. Men jag hade väldens mysigaste kväll så det var värt allt magont i världen, nästan. Jag ska precis äta frukost och sen göra mig iordning för om en timma ska vi åka till Falköping för att spela beach volleyboll jag och mina vänner. Det finns en jättestor inomhusanläggning som man kan hyra så mellan 11-13 ska vi köra gärnet, det ska bli skitkul! 
Idag ska jag även hinna ta mig en sväng på stan för att köpa ett par saker jag behöver och ikväll tänkte vi gå ut allihop. 
Jag kanske kikar in här någon mer gång under dagen, men om inte så får jag önska alla en bra lördag! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0