LÖRDAGKVÄLL

Godkväll/natt! 
Jag kom precis hem efter en jättemysig och bra lördagskväll med mina fina bästa vänner. Vi började kvällen med en underbart god middag på rådhuset (rekommenderar starkt deras ceasarsallad som är så sjukt god, har aldrig ätit någon bättre) innan vi gick vidare till O'Learys för att spela bowling. Det var sjukt längesen jag gjorde det och jag hade faktiskt glömt av hur kul det är. Efter 1,5 timmes bowlande åkte vi hem till Hanna och myste, åt glass och låg och pratade fram till klockan två. Nu ska det bli så otrolig skönt att få sova och dessutom slippa vakna av en klocka imorgon, det var längesen jag verkligen sov ut.
Hoppas alla har haft en fin lördag! Puss❤️

Jag tog tråkigt nog nästan inga bilder ikväll men här är i alla fall två halvdåliga jag lyckades få till: 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0