MÅNDAG

Godmorgon! 
Det är återigen måndag och jag är ledig. Det är väl egentligen inte så positivt eftersom jag inte får tjäna några pengar idag men det är samtidigt så himla skönt med långhelg och att få börja veckan med ledighet. Jag vaknade klockan halv nio och började dagen med en timmes morgon-pw ihop med Felicia. Nu har jag precis tagit en dusch och avnjutit en god grötfrukost i soffan. Idag ska jag försöka ha en göra-lite-nytta-dag. Jag tänkte tvätta, städa lite här hemma, laga någon god lunch och i eftermiddag ska jag träna på gymmet. Ikväll ska jag ha en riktig ta-hand-om-mig-själv-kväll. Göra inpackning i håret, bada fotbad, göra iordning mina naglar och riktigt fräscha till mig, det behöver man ibland. Ha en bra dag allihop! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0