MÅNDAG

Hej! 
Vilken härlig dag det har varit idag. Jag har varit ledig och vädret har varit helt underbart, jag har verkligen haft vårkänslor i hela kroppen. Trots att jag var ledig gick jag upp tidigt för att köra pappa till stan samtidigt som jag åkte till gymmet. Jag körde ett av mina styrke-pass jag har fått av min PT. Jag hade min sista träff med henne förra veckan, tråkigt nog. Men allt har verkligen gått så himla bra och jag är så stolt över mig själv att jag har förbättrat mig så mycket. Det är lätt bland det bästa valet jag gjort att skaffa mig en PT, jag har fått så mycket ny kunskap och motivation till att fortsätta utvecklas. Så efter ett sånt pass som jag har fått av henne är jag alltid svettig och nöjd efteråt. När jag kom hem åt jag lunch och gjorde mig iordning för att åka till stan med mamma. Vi gjorde ett par ärenden och jag kunde självklart inte låta bli att småshoppa lite. När vi kom hem var jag så trött och matt i kroppen att jag stensomnade i soffan. Tack och lov fick min syster upp mig efter ett tag och då åkte vi in till stan för att träffa Fredrik och Emil. Vi satte oss på rådhuset och Fredrik var så söt och bjöd oss allihop på middag. Nu är jag hemma och nerbäddad i min säng efter en bra dag och jättemysig kväll. Imorgon jobbar jag 08.30-16.30 och efter det ska jag direkt iväg till gymmet, så nu behöver jag all sömn jag kan få. Hoppas alla har fått njuta av solen och haft en fin dag! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0