MÅNDAGKVÄLL

Godkväll allihop! 
Okej, detta blir sista inlägget för idag. Jag har ju blivit helt bloggberoende, i alla fall om man jämför med hur det var förr. Men det är väl bättre att det är åt detta hållet än att jag aldrig skulle skriva, jag hatar att följa bloggar som skriver en gång i veckan!
Vilket underbart väder det har varit idag. Jag var ute på en liten promenad med Wille i kvällssolen förut och jag ville inte gå in, jag hade ett sånt lyckorus i hela kroppen. Jag älskar våren! 
Under eftermiddagen tränade jag här hemma istället för att åka till gymmet eftersom mamma behövde bilen. Men eftersom vi har både löpband, vikter, pilatesboll mm hemma så går det lika bra det! Jag har precis duschat, gjort inpackning i håret, ätit middag och nu väntar jag in kvällens alla program. Det är ju start för både Top model och Talang ikväll! 
Hoppas alla har haft en bra måndag och start på veckan, det har jag! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0