ONSDAG

Hej!
Idag har dagen bara rusat iväg och tur var väl det för den var dessutom en rätt jobbig dag. Jag jobbade på små-barnsavdelningen idag vilket alltid är lite extra påfrestande. Jag hade bokat mig på ett activio-pass ikväll precis som varje vecka, men när jag cyklade hem från jobbet hade jag så himla ont i mitt knä att jag förstod att det inte skulle gå. Tack och lov att jag ska till en sjukgymnast imorgon, för nu är jag så trött på det här. 
För att trösta mig själv åkte jag och mamma in och köpte sushi. Jag har varit sugen på det i flera veckor men inte haft tillfälle att äta det på, så ikväll satt det helt perfekt. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och mysa ihop med mamma. Titta på kvällens program, bl.a. Sveriges mästerkock och sen lägga mig tidigt i min säng för att titta på någon bra film. En trots allt väldigt bra kväll trots att jag fick skippa mitt favoritpass! 
Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0