ONSDAG KVÄLL

Godkväll!
Jag tänkte bara kika in här en snabbis nu när jag ändå är inne i detta blogg-flow. Träningen gick tråkigt nog inte alls så bra som jag ville idag, eftersom jag fick så ont i mitt knä igen. Tidigare har det bara gjort ont när jag har sprungit men nu gör det även ont när jag cyklar (var nära på att gå ut från passet tidigare men jag kunde inte med..) och kör crosstrainer som jag gjorde igår. Vad ska jag då träna? Jag har hört av mig till en sjukgymnast men som vanligt är det så fullt så det tar år och dar innan man får en tid. Får helt enkelt ta det lugnt, vänta och se om det blir bättre. 

Imorgon ska jag jobba hela 10 timmar, från halv nio till halv sju. Inte nog med att jag kommer vara hemma från jobbet vid sju-tiden så börjar jag kvart över sex på fredag, så det blir inte mycket vila och ro däremellan. MEN, nu ska jag sluta klaga på allt och istället gå och lägga mig i min säng. Hoppas alla har haft en bra dag! Puss och godnatt❤️

Får väl ta och bjuda på den traditionella kvällsmatbilden. Kesella med massor bär, ägg och apelsinklyftor blev det ikväll:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0