ONSDAG

Hej! 
Finns det något bättre än att bädda ner sig i sängen när man kommer hem från jobbet? Jag började sju imorses och jobbade bara till halv två så det var underbart att för en gång skull komma hem lite tidigare. Dagen har i alla fall gått fort och bra och nu samlar jag lite krafter inför kvällens träning. Jag ska köra lite lätt helkroppsstyrka följt av 1 timma pulsbaserad spinning, alltså Activio. Ett pass jag verkligen hatälskar. Det är så brutalt jobbigt både fysiskt och psykiskt men känslan efter slår allt, och det är därför jag trots den jobbiga känslan innan passet alltid bokar om mig för att köra det nästa vecka igen. 
Nu ska jag sätta på en film innan jag måste laga någon mat! Puss❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0