SÖNDAG

God förmiddag! 
Trots att jag kom i säng sent igår vaknade jag redan klockan nio och var jättepigg. Så jag gick upp och åt frukost och påbörjade sen ett kladdkakebak. Min pappa fyller ju år idag så vi ska snart fira honom (han går upp klockan fem varje morgon vilket vi andra i familjen naturligtvis inte gör, så sång och presenter på sängen blir det tyvärr inte för honom). Jag bakade en vit kladdkaka med mjölkchokladbitar i, som dessvärre inte blev alls speciellt snygg. När jag vände den gick den till och med sönder, men god är den ju förhoppningsvis! Så snart ska vi fika och ha presentöppning och sen ska jag ställa mig och baka igen. Jag tänkte göra cupcakes som vi ska äta ikväll efter middagen när morfar är på besök. Om jag hinner tänkte jag ge mig ut på en promenad under dagen, annars ska jag bara ha en mysig hemmadag med min familj! 
Ha en fin söndag allihop, puss!❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0