SÖNDAG

Hej! 
Igår hade jag en så sjukt bra kväll. Förfest med mina närmsta och bästa vänner följt av en utgång som var hur rolig som helst, men som gick alldeles för fort. Men att det går fort är ju bara ett tecken på hur kul man har haft. 

Idag har jag tagit en lång och välbehövlig sovmorgon. Det är så skönt att kunna sova tills man vaknar och inte ha något speciellt planerat. Jag, Hanna och Felicia åt en riktig långfrukost innan vi åkte med Karin hem till Rasmus för att städa och fixa lite efter gårdagen. Nu ligger jag nerbäddad i min säng och väntar in en tidig middag, eftersom min bror som är hemma från Norge i helgen ska åka tillbaka om några timmar. Resten av dagen har jag inte tänkt få många knop gjorda. Äta gott, ligga nerbäddad framför en bra film och inte ha ett enda måste. Sånna dagar måste man få ha ibland! 
Hoppas alla har haft en bra helg, det har jag haft. Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0