SÖNDAGKVÄLL

Godkväll! 
Jag har precis bäddat ner mig i sägen efter en mysig söndagkväll i soffan med mamma. Vi såg filmen "about time" som jag verkligen rekommenderar, jättemysig och fin film. 
Nu tänkte jag faktiskt stänga av min mobil helt, för imorgonbitti orkar jag inte vakna av att något jobb ringer. Det är jättedumt av mig, jag vet. Som timvikarie borde man ju ta allt jobb man får men just imorgon orkar jag bara inte. Jag ska i alla fall jobba onsdag-torsdag-fredag den kommande veckan så jättedåligt samvete behöver jag inte ha. Dessutom har jag glömt berätta att jag faktiskt har fått jobb på riktigt, från och med den 10 mars. Jag har fått jobb som undersköterska (vilket jag är utbildad till i och med att jag gick omvårdnad) på KSS, vilket ska bli jättespännande. Jag har varit så trött på att jobba inom vården men efter att ha varit ifrån det ett bra tag känns det kul att komma tillbaka, dessutom när det är något helt nytt. Jag har alltså fått fast jobb från mars och 6 månader framåt! Så med det vill jag ännu en gång påminna mig själv om att jag inte behöver ha hemskt dåligt samvete för morgondagen, eftersom jag vet att jag har jobb framför mig. Nu ska jag släcka lampan, för imorgon ska jag ändå gå upp tidigt för ett pass på gymmet! Godnatt❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0