TISDAG

Hej! 
Vilket underbart väder det är idag, man blir ju alldeles lycklig i hela kroppen. Jag har precis kommit hem efter ett kort jobbpass från 8-11 på svärtagårdsskolan. Det var utedag idag så vi har varit i skogen hela förmiddagen. Jag kunde tyvärr inte jobba hela dagen där eftersom jag redan var uppbokad på annat jobb så klockan tolv börjar jag på skogens förskola. Jag är bara hemma och äter lite lunch och snart måste jag ge mig iväg igen. Jag jobbar till halv fem och när jag kommer hem ikväll måste jag skynda mig att äta och byta om för att åka till gymmet. Jag ska köra ett konditionspass på crosstrainern följt av ett CXworx-pass. 
Hoppas alla har en fin dag och hinner njuta av solen! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0